Friday, September 24, 2010

soaljawab.

Amani ni 8 tahun. anak kedua kepada abang yang kedua. banyak cakap? bukan banyak, TERLEBIH banyak. hahahhaa. tapi jujur sangat. hahaha atau dengan kata lainnya, lazer. tapi takpe, Cik A sayang semua anak-anak sdare Cik A. ^_^

Amani: Cik A, Cik A umor brape?

Cik A: aaaa...cube teka, Yong rase umor brape?

Amani: eeemmm....belas-belas kan? haaaaa! 19 tahun!

Cik A: *kembang hidong* ooohhh, mude lah!!! Cik A dah 2* tahun laaaa...

Amani: eh? tapi nape macam belas-belas je? habis tu kalo dah 2* tahun kenape tak khawen je? Kalao Yong dah lame kawen, nanti dapat baby ramai-ramai haaa..boleh main dengan Yong. Kalo khawen lambat tak eeeelllokkkkk~ bla bla bla bla bla bla....

Cik A: aaaaaaaaaaaaa....... *terlopong*

Perbualan dihentikan kerana Cik A adalah amat allergic dengan soalan-soalan berbaur gossip ala-ala paparatzi dan sebarang bentuk perbualan bercirikan ceramah. bbbbzzzzzzz! Hahaha, beranganlah Yong!!

4 comments:

Khumaera Ismail said...

salam kenal..

u memg nmpk muda =)

Khumaera Ismail said...

bee watpe ea skrg? blaja lg ke dh keje?

beeRamza said...

hai khumaera! chanteknye name..nak panggil ape eh?

wahahaha time maceh!!

tgh blajar sambil keje skang ni, kat usm penang ^_^

Khumaera Ismail said...

err--actually not my real name.. ;)
oo..blaj ea..slmt mymbg pelajaran.. =)