Monday, January 25, 2010

lagu jiwa ini.

kadang ku rasa gelap,
jiwa tersentuh dek angin lalu,
cinta datang membawa bahagia
tapi pergi meninggalkan duka

lalu ak menangis
tanpa lagu tanpa irama
menangis dan menangis
takku hiraukan kusutnya minda

bangun ku jatuh ku
bersambut bertatang
oleh cinta baru yang indah
kasih baru membelai hati layu

agungnya cintaMu bersinar
alpa ku khayal ku mengaburiMu
namun kini
ku berdiri, menyambut sakti suci

terimalah ku seadanya
kerna ku milikMu...

10 comments:

ZooL said...

not bad.. :)

beeRamza said...

tima kaseh~

adiman said...

waw!

Anonymous said...

fuhyo...dah bersambut? fuhyo..Tahniah...u dont need the wizerd anymore

beeRamza said...

broadimang: waw! sapa sini doh dio. sudoh doh laaa~ laaariii!!!

anon: aih, nmpk manusie je.. well, atas pemahaman masing2. sy maksudkan y lebih mendalam. cinta hakiki. pada yang Satu. =)

kadang2 manusia buta dgn tuntutan hati. aihh.

akufiqir said...

hahaha...saya lah follower ajaran songang yg ke-70 hikhkhik..test posting...

Mr Carrickfergus said...

nicely written.. :)

jangan diratapi cinta yang tlah berlalu. mungkin belum masanya kamu temui cinta sejati. hehe.

kata org lagi ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan. Tp sering kali kita terpaku terlalu lama pada pintu yang tertutup, bersedih hinggakan kita tidak melihat pintu lain yang dibukakan bagi kita. He knows the best for us. btol tak? hehe... =)

after all, life is too short to be wasted! tcare ;)

beeRamza said...

welcome akufiqir!

Mr Carrickfergus:
Amin..tersentuh bc ur comments.

1 question, is this u? http://thaniolistic.blogspot.com/

hehehe...yeah, tak bleh sia-siakan hidup rite? love is all around us!

akufiqir said...

APA MAIN CELAH CELAH PINTU NIH, pintu tutup, pintu buka lah....TERSEPIT MUKA KANG HEHEHE..PENAH RASA TAK MUKA KENA SEPIT PINTU?? EKEKEKEKEE...ADA ORANG NAK KENA SEPIT PINTU nih...Hikhikikhik..rasa mcm nak felad la dlm nih hehehe..dah puas dah felad kan si Ejai nyer...hehe

Mr Carrickfergus said...

oppsie.. hehe. well, you googled me i presumed.. hehe... =)